sila bagi sumbangan.... =D

Saturday, 21 May 2011

senyum petang hari... =D

heisyhhh!!!

ni buat aku raso nk makang orang ni..
da la slow.. lambat plak tu.. da abes kalimah sumpah seranah yang aku tau aku bg... apsal la kau wat hal lak nie... tolong la jngan tambah  kepanasan di kala kipas yang berpusing tu smacam xde makne.. tetap wat aku bpeloh.. kau plak yang jd lembap.. aarrghhh..
ben**** la brodben ni... nyesal je aku bli.. kalo jual laku x? heiisyyyy..

tgh2 zikir sumpah seranah...
astaghfirullah... nsib bek dapat kawal balik emosi... kena tunjuk contoh baik.. 


tiba2 lak rase nk tgk bil yg lepas2...


belek
belek
belek

aaaaah...

bil yg ado hnya stakat bulan mac.. =D

tibo2 plak bilik yg hangat trase mcm ade ekon..
ngahaha..
sori brodben, aku silap... xbaya lg yg bulan lepas punyo... hahaha

okey2.. jap ag aku p bayaq na....

6 comments:

Prince Halilintar said...

sabor je la..dah ade duit lbh sikit psg je wifi atau streamyx kat umah..baru laju..

liyana said...

haha..nak makang org nah..
canibal ke..ahaha gune lah streamyx
(by duta streamyx)

kokser kokdam said...

uhuuukk

prince halilintar n liyana : ambo ni jenis nomad, idup pindah randah.. hahaha.. nk pasang jgak, tp tu la, ambo ni jnis xlekat kat umah.. brodben jugak la peneman..

fatin hanani said...

salam kenal :)

emm kat entry tu fatin ada sertakan tempat untk download cerita tu :)

fatin hanani said...

hehe baik :D

kiera'sakura said...

aku pakai wifi jer.. hihihihi