sila bagi sumbangan.... =D

Thursday, 4 August 2011

Acu, cubo, tra, tes

Apo koba sumo eh? Arap sihat2 utk memenuhkan ari2 d bulan penuh barakah ni dgn amalan2 utk bekalan kita nanti..

Lamo berjame ambo tidok hapdet!

Kali ni nk acu cubo tra tes program enset jd dop nk hapdet..

Malas sudh nk hangin ngan berokbeng

Tes uplod gamba jd dop...



Kalu tidok jadi tulon kabo deh..
Kalu jd pom, kabo jugok la..

=D BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

10 comments:

Afikah Aziz said...

jadi molek eh jange bimbe hehe..lamo sungguh xupdate blog,ingt ko berkabong lg hahaha

H.J said...

acu cubo abe mi cari prog iblogger..wak ni pom jadi doh..kokser kokde gitu jah..

fazilzura said...

mano aci gitu ostaz... bini pun banyak lg kene wat keje lain tau

Amirah Adnan said...

jadi jadi.. haha~

lame x update blog tuuuu

dill said...

pemalas btol sape2 yang asik suh bini die basuhkan. hehe

dill.

bunbun said...

perghhhh lama gila tak apdet ni hahaha

fuad ansari said...

(",) ada pulak tag baju jenis macam tu erk.. kalau takde wife,nak bagi kat sape?

lepas ni update guna handset je lah nampaknya.. zaman dah berubah, ustaz.. (",)

~SaL IjOu~ said...

apo koba ustat..selamat poso~

Liyana Zahim said...

Abih kalu tadok bini gano pamie? Hahahahah~

~kueh~ said...

ade jugak pesen cam ni..
huu~,~"