sila bagi sumbangan.... =D

Sunday, 14 August 2011

yeay.. yeay.. duit raye...!!

=D

heeeee

eh.. alhamdulillahi 'ala kulli haalin wa ni'matin..


haaa.. korang nampak x..?

patot la kening kanan aku duk nyet nyet pepagi td.. rupe2 ade nk tao brite gumbire.. eheh.. ade kaitan ke..?

papepon..

tengkiu bebanyak NUFFNANG sbb buat aku hepi..

baru brase ado reward berbelog.. hahahaha

ekceli, sblom ni, da ade due.. tp aku xtao plak aku da dapat BE.. 
tu pon sifu aku si jiji yang kasi tau.. yang ni pon die jgak yang bagitau..
wa tima kasih sama lu bai...


10 comments:

Mrs.Yie said...

dapat be ke?apesal kaler x hijau?x paham..rasanya ni bukan be la ostad..ni nama kempen je.. :)

~SaL IjOu~ said...

org kata kalo kening kanan dok nyet..nyet tu mmg nak dpt bite baik kan~ ^^

kotak bulat said...

Mrs.Yie: ni memang BE pun.. :)


tahniah la dpt duit raya..keje keras kit tau kumpul duit raya..

kokser kokdam said...

mrs. yie : eh gitu ke..? ntah.. ambo xtau mende.. hahaha

~sal ijou~ : ngeheee

kokser kokdam said...

kotak bulat : tengkiu2.. insyaALLAH, tp brodbeng wat prangai lagik.. curik2 tenet skulah.,. heheh

Mrs.Yie said...

yup..yg itu le..dah dapat be yg dia tulis gitu le..kalau dapat be best le ostad..orang x payah klik dah iklan tu..bila pengunjung masuk je terus je duit tu jalan (iklan yg be punya tu) hehe

Prince Halilintar said...

blh la wat shopping baju raye nanti dgn duit BE tu..hihi

Jue said...

bole buat duit raya tu nanti hihihi
sama2 la kita brusaha ya' =)
majulah blog utk blogger! urk!hahaha

liyana said...

wah..belanja2..
nak ayam golek ngn air soya..

ShErA said...

wah... dpt be... tahniah2...