sila bagi sumbangan.... =D

Monday, 15 August 2011

Tersentap aku!

Salam ramadhan yg ke

Err brape ek?

Eheee.. Sesaje nk uji korang peka or tidak..

Semoga ari ni kita dpt meningkatkan kuantiti n kualiti amal ibadah kita lebih dari kelmarin n lebih dr ramadhan2 yg lepas... N semoga ALLAH meningktKan kekuatan n kesungguhan kita utk beribadah kpdNYA..

Pepagi lagi da tersentap.. Pe kes?

Sbb pepagi da jalan2 kat fesbuk n terbaca status adik aku.. Beliau ckp cmni haa

" a smile is a language that even a baby understan "

Haa kaloo eja or grammer salaj sile marahkan beliau iye.. Aku hanye kupipes jek.. Hakhak

So, pe hal sentap?

1 - wa sentap sbb wa punye kate2 stakat ari ni kan "senyum itu ubat"
Haaa siyes kaloo tgk senyum, even dari budak sekecik bb or org sekrepot patbelas pon, rase hepi tu kan masuk lam ati kite.. Cube tgk org senyum.. Musti terdetik jugak rase nk senyum.. Sama ade ikhlas or sbb lucu.. Hakhak

2 - sentap sbb masih ade org kite yg susah nk senyum or balas senyuman org.. Pe hal ek? Kan senyum itu sedekah.. Sempena plak bulan pose ni, nabi suh sedekah bnyk2.. Haa.. Senyum la bnyak2 d bulan pose ni.. InsyaALLAH, berganda2 la pahala..

3 - sentap sbb tbe2 tringat anak sdare wa si nur faezah hakimah.. Siyes kiut sesgt kaloo tgk beliau.. Woooo

So, mula kan ari anda dgn senyuman.. N senyum la dgn ikhlas.. Jgn lupe niat sedekah.. Hehe. Moga2 itu di kira ibadah kita di awal ari ni..

=) = ) =)

Aku sedekah kat korang senyuman manis ku ini
Nak balik.. Nak balik.. Nk jumpe budak neh!

Eh, waktu keje!
Aku tersentap lagi!

=D BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

21 comments:

bunbun said...

eh kenapa entry ni hari senin eh? hhahaha

deeya said...

alolor comey nyeer baby tu .. meh meh kakak kasi senyum meh =) . kisz pipi dia .. mmuacks ! ^__^

una din said...

dah puasa yang ke 16 okeyyyyyyy hahahha

kokser kokdam said...

bunbun : eh? a'a ek... pe hal ek? musykel neh..

deeya : dia senyum balek.. =D

una din : haaa.. bagos.. kamuu peka.. hahaha

una din said...

peka la ngah tunggu elaun masuk sbnr nye. hahahhah

Qaseh dalia adelia said...

tembamnye budak tu geram nengok ..
dah 16 hari dah kite .. weee

fazilzura said...

alahai tumei nye dak tu

khaifaiz said...

comey bdk tu

buDAK keCIK said...

ak suka senyum!! ;p

harrazdani said...

kawe maghi sini sedekah seyum ko demo mie..hahah :0 :0 :) :)

Afikah Aziz said...

hari2 ika senyum cuma pamie je xtau hehe

belog|amiyo said...

suka kepada budak2? petanda yang baik tuh. haha.

Lalalililulu said...

yg ke 16...huhu...

xsuke org yg xsenyum bile kite senyum kat die...sentap!

neway comel baby tuh...

ShErA said...

comelnya baby tu... always smile... :)

Amirah Adnan said...

senyum tak perlu kata apa2.. hehe..

p/s: hari tu mase kat wad senyum ke pesakit tuh. pastuh dio maroh balik.. dio oyak nganyim ko dio sbb dio sakit.. haihhh.. sabar je lahhh..

Siti Suriani said...

hari ni dah ramadhan yg ke 16!! hehehe :)

dill said...

comelnye bayi tu!

dill.

diana said...

tu dia pipi...
rasa nak gigit2 ja..:)

Liyana Zahim said...

Sentap itu pelu.. Weh somelnye anak buoh pamie!!

qasehraihan said...

sentap kita tgk baby tembam kiut tu..hakhak

akoo pae said...

comelnye~~
sedap name die.heheh