sila bagi sumbangan.... =D

Saturday, 13 August 2011

Aku marah!!!



Aku nak marah!!
Aku marah!!
Marah!!!
aaarrrghhh!!!

Tibe2 terjumpe buku tazkirah :

Daripada imam al- ghazali :

"kemarahan manusia berbagai-bagai,

Ada yang lekas marah, lekas tenang dan lekas hilang

Ada sesetengah lambat marah dan lambat pula akan reda

Ada sesetengah pula lambat marah tetapi cepat reda

Yang ketiga itu lah yang terpuji"



Allah....

Astaghfirullah...

Humm.. Sabar sabar..

Jangan korang tanye lak pehal aku nk memarah neh.. Aku da cool da ni..
Nasib baik xsempat jadik gaban
Eheh

=D BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

14 comments:

dill said...

sabo ustaz...nasib baik tak jadi resakse kan.

dill.

H.J said...

sabar mi

kotak bulat said...

hahaha..comel muka bby tu marah.. :P

liyana said...

sabar..jgn memarah..lek3..hhehe

Qaseh dalia adelia said...

emm cpt panas cepat sejuk .. mudah merajuk tapi reda sendiri .. huhu

~SaL IjOu~ said...

kalu x sabar buleh betukar jadi incredible hulk tu~

bunbun said...

hahah, bunbun yang kedua tu :P

Ain Zulaikha said...

hehehe jangan cepat marah, tapi nak tanya boleh tak marah sebab apa? hehehehhe gurau je...

selamt berpuasa ya :)

ShErA said...

shera tak gemar nak marah... tapi kalau dah marah selalunya cepat sejuk...

Liyana Zahim said...

Bagus ni bakal suami terbaik! Hahaah~

qasehraihan said...

yeayyy!!sy dr golongan terpuji itu..ekekekeke

Kalamhati said...

saba adik dio weh..hehe

akoo pae said...

gaban tu mende?

huhu smoge akoo tergolong dalam org ketige tuh.

Mrs.Yie said...

Ada yang lekas marah, lekas tenang dan lekas hilang (inilah saya) huhu..