sila bagi sumbangan.... =D

Sunday, 19 June 2011

Aloh la... Malu malu

Ari neh Ambo rajin mengisi buku rancangan pengajaran harian, praktikal diploma...

Satu muka ambO isi...

Dua muka..

Tiga muka...

Empat.... Muka tersembam atas meja!!

Woooo..

Xtau ape yg ambo mimpi...

Tp sayup2 tdengo org panggil...

"pami.. Pami..."

Dengan susah payah ambo bukak mato...

MUDIR!!

Kaver bro, kaver....

"ye mudir..."

"hamboih, letih bebeno kamu buat rph iye..."

"pening mudir... Xde idea nk wat rph neh..."

Nasib bek mudir snyum je

=D

18 comments:

ArulchelseA said...

kih kih kih...rilex2...

ShErA said...

ni btl2 letih ni... bertahan.. bertahan... :)

zarazueyin said...

kawe pehe betapa pening buat rph ni
teringat dulu2 masa praktikal,
tido pun dgn rph...hehe
tp kita akan rasa kemanisannnya bila dah tamat blaja nnti....sabar ;)

rara pinkmafia said...

hmm tak paham lah jalan cite nya.

redza said...

pekena kopi secawan dua dulu huhuhu

Sutera_suci said...

Kokser kokdam ngohhh..


haha


Nama blog kamu dah buat saya gelak


Salam kenal :)

kotak bulat said...

ahahha... xskit ke muka tersembam kt meja tu?

Mrs.Yie said...

nasib baik meja tu dok cedera akibat hantukan kuat muka demo..hehehe

diana said...

makan nasik banyak sangt kot...:p

zaeimah ismail said...

ustaz ngaja kat mano??

Titisan Hujan said...

buat rph la pling xbest =.=''

Raden said...

g la tido jap..nti mangon kompem da ade idea

liyana said...

ltih bebenor nmpknye..

sarah-najwan said...

buat RPH zmn prektikal meme banyok awe...kalu doh posting.xdok camtu..lagi rikas dan disesuaikan dgn p&p..jgn rusing deh..

hak tido atas rph tu..jgn la amal..kalu lect tgk..jatuh sehe nati....

Liyana Zahim said...

Hikhikhik.. Mujor tak tulis blog dpn mudir.. Ha ha ha nk repot kat mudir kat pesbok nnti!

ecah mashuri said...

pening ko jenro mi?hahaah

Afikah Aziz said...

ehehe kantoi tido :p

~~Ticer Wann~~ said...

rph la satu benda yang Ticer sangat penat nak buat..even sekarang ni leh buat ringkas-ringkas je tapi tetap rasa penat... :D

jemput

Kita ‘speaking’ sket..mau tak?

Ada beran?