sila bagi sumbangan.... =D

Wednesday, 29 June 2011

sambungan abe din kene kosek

haku hengat isu abe din lam entri > neh sudah masuk kubor..

upenye2 criter tersebar meluas bak bauan kentot - opsss

wat eva..

sjak petang td aku terperasan panahan pandangan anak2 mured aku terhadap aku..

"hensem sgt ke aku sampai bebduak tenung cam nk goda aku je.." hati membisik syahdu sambil perasaan riak mule menguasai diri..

(ademacam ayat nobel x wahai liyana zahim? =D)

aku xkesah ngan panahan pandangan menggoda diorang..

malam kian menjelma..

aku menpercepatkan jaan penceritaan aku

siren malam sebagai tnda masuk waktu tdo telah berbunyi..

aku masih lagi menghadap laptop keran terpaksa menyiapkan bahan untuk d observ esok..

sedang aku asyik menaip..

"assalamualaikum... ostat.. oooo ostat.."

"waalaikumussalam.. nk gapo wahai bebudok, tengoh2 malam neh..?" aku menjawab sambil mate masih lagi ngan laptop

"ostat azam ade..?"

aku yg jawab, ostat azam yg diorang cari..? aku  menjeleskan diri aku..

maka terpaksa la ostat azam keluar melayani kehendak bebudak..

"hoh.. nk gapo?" ostat azam mengeluarkan suara bekeng..

"kitorang takut la ostat.."

aku mendengar dari dalam mule menfokuskan butiran ayat bebudak..

"td ade abg2 citer ostat din (abe din) kene kosek lam bilik warden, kat asrama neh.. kitorng takut la ostat.."

aiiii, mane diorng dpt citer neh..? xkan bace blog aku kot.. eheh!

aku xnak tunggu lame, terus je aku keluar..

"haaa.. ostat din kene kosek kat bilik warden neh.. korang mai neh, xtakut kene kosek ke..?"
"antu tu kosek org yg menzahirkan takut nye, orng yg tdo lewat, n org yang tdo d tempat selain dr katil snirik.. so kalo xnk kene kosek, p tdo awal2, tdo atas katil kamu snirik.. paham?"
"korang ade ALLAH kan.. apsal nk takut mende2 yg macam tu..? bace la pape yg kamo ingt.. doa bnyak2"

bebudak x tgk pon muka aku.. heh!

maka, terpaksa la ostat azam melayan karenah bebudak..

aku? da bebudak takot nk tgk aku, aku pon masuk melayan laptop sambil menyuap kek sikeret resupi yg aku beli smalam.. nyum nyum~~

=D

18 comments:

emieysandra said...

citer kne kosek mlm2 ni tkut ambo..

minta sket kek tu, xbaip makey sorg ;p

~SaL IjOu~ said...

ending kek tu buat ambo terliur jah~ =p

Syuxer said...

biasalah budak2..:)..berani demo ostaz..semoga male ni dia x mari kaca..heheh

kotak bulat said...

hhahaha..kamu tu da jd menakutkan..tu yg dorang takut.. lagipun budak-budak lagikan

Liyana Zahim said...

Sbb anda kerek babtu student tak cri anda.. Haaa.. Hahahaha~

Afikah Aziz said...

hehe sian ank murid xtengok muka ostat pun hak3x..jange bekeng2 sangat deh ostat,saya pun takut haha

bunbun said...

eh jejap jejap. kosek tu apa? hahahah
aduh kurang vocab nih.













p/s: datang dri blog liyana zahim. hehehehehehehehe~ *senyum kambing*

redza said...

ohooo tido atah katil sdri memey tok keno kosekla huhu

YOUsoF said...

Hahha sebagai lelaki aku paham perasaan jelas ko tu.. ;D

takut, tapi keluar bilik cari ustas azam berani pulak..bebudak².. hehhe

Lalalilillulu said...

beli smlm baru mkn ari nih....xbasi kew sikeret rusepi tuh...

Fyqa said...

ambooiiii

haha



lyn kek sikeret recipi tuh

Fyqa said...
This comment has been removed by the author.
dill said...

kek sedap!

mcm chocolate indulgence jek

dill.

**::CIKNUURUL::** said...

sape tanye kosek tu td?,.hehe,.kosek tu ngusik,.usik,.uk aloh,.huhu,.

wee pak ostad ni kwn ostad jiji ke?,.saem2 klate blako demo ni,.

zarazueyin said...

kosek?
dah lama x dengar perkataan ni..hehe

^baju kurung^ said...

bdk2 sje je nk prli ostad tu..

fazilzura said...

wakakkakakakal.. lepas ni sure ostaz2 sume bz psl dok teman anak2 murid g tandas, g makan , tidoo, g kedai ... psl masing2 dh takut

Iffah Afeefah said...

hahaha

apekah

mne dorg tau cter p
mrepek ni